Σάββατο 2 Μαρτίου 2019

διαμονη στο πηλιο

τοπικο πρωταθλημα αθηνας

Δεκατρείς από τους συνολικά 99 νεκρούς του Μάτι βρήκαν τραγικό θάνατο από πνιγμό και όχι από τη φωτιά σύμφωνα με τους ιατροδικαστές που εξέτασαν τις σορούς. Έμειναν για ώρες να παλεύουν με τα κύματα και τον καπνό, περιμένοντας μάταια βοήθεια από τη θάλασσα.


διαμονη στο πηλιο

Στις χιλιάδες σελίδες των μαρτυρικών καταθέσεων που έχει στη διάθεσή του η εφημερίδα «Ελεύθερος Τύπος» συγγενείς των θυμάτων που τους είδαν μπροστά στα μάτια τους να χάνονται περιγράφουν το δικό τους εφιάλτη.


«Τον είδα νεκρό και του έκλεισα τα μάτια»


Για ώρες πάλευε η οικογένεια του ιερέα Σπυρίδωνα με τα κύματα. Η πάλη αυτή στοίχισε τη ζωή του. Η κόρη του περιγράφει τις τελευταίες του στιγμές μέσα στα κύματα στα οποία πάλευαν για περισσότερες από τέσσερις ώρες.


«Προσπαθούσα να τον σηκώσω όσο γίνεται πιο ψηλά στην επιφάνεια. Ύστερα από λίγο, μου είπε η μητέρα μου πως χάσαμε τον πατέρα και γύρισα, τον είδα και του έκλεισα τα μάτια. Είπα στη μητέρα μου να κρατηθεί από το σώμα του πατέρα μου και συνέχισα να τον κρατώ και να κολυμπώ κόντρα στα κύματα. Τραβούσα τον πατέρα μου από το ράσο και συνεχίζαμε να κολυμπάμε. Η μητέρα μου, μου ζήτησε να την αφήσω να φύγει με το νεκρό πατέρα μου, αλλά της είπα να κρατηθεί από το σώμα του και να ξεκουραστεί και θα τους τραβούσα εγώ».


Οι πρώτες σοροί, ωστόσο. είχαν εντοπιστεί πολλές ώρες πριν και συγκεκριμένα στις 19:08, όπως είχε αποκαλύψει και ο «Ε. Τ.» από το ημερολόγιο του κεντρικού Λιμαναρχείου Ραφήνας.





διαμονη στο πηλιο
διαμονη στο πηλιο
οργανα για σκαφος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου