Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου 2019

βαρος μωρου 2 μηνων

δωρεαν υπολογιστες και ιντερνετ
βαρος μωρου 2 μηνων
βαρος μωρου 2 μηνων

Ταυτόχρονα, το ίδιο έτος οι ελληνικές εξαγωγές τροφίμων και ποτών προς ΗΠΑ υπερέβησαν τα €550εκ., σημειώνοντας σημαντική αύξηση στην νομισματική αξία των προϊόντων ανά κατηγορία, έναντι του 2015 κάτι που φανερώνει ότι η στροφή των ελληνικών επιχειρήσεων προς τις ξένες αγορές οφείλεται κυρίως στην οικονομική κρίση.


αποσμητικο με σοδα

βαρος μωρου 2 μηνων

Τα χαρακτηριστικά της αγοράς


Η Αμερικανική αγορά Τροφίμων & Ποτών, αλλά και ο μέσος Αμερικανός καταναλωτής, παρουσιάζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, όπως για παράδειγμα η αύξηση και το πλήθος των:

1) διατροφικών τάσεων λόγω πολύ-πολιτισμικότητας & υγιεινής διατροφής



  • 2) αγορών μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου


  • 3) προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας



Επίσης, η αγορά των εστιατορίων fast casual κατά το διάστημα 1999-2014, επεκτάθηκε κατά 550%, με τους Αμερικανούς καταναλωτές να ξοδεύουν περισσότερα από $21 δις, ενώ ο μέσος Αμερικανός πολίτης φαίνεται να δαπανά το 6,4% του εισοδήματός του, ήτοι 2.392$ για φαγητό εκτός σπιτιού. Αυτά τα στοιχεία, δίνουν το στίγμα της καταναλωτικής τάσης και της επικείμενης εξέλιξης, ενώ παράλληλα επεξηγούν την πρόσφατη εξαγορά Amazon-Whole Foods αλλά και τη αγορά σημαντικού μεριδίου μετοχών της Google στη Walmart, συντελώντας έτσι και στη διαμόρφωση νέων omni-channel στρατηγικών προσέγγισης του τελικού καταναλωτή.


Στόχος του 2nd ExportUSA Forum


Στις 18 Δεκεμβρίου 2017 κατά τη διάρκεια του 2nd ExportUSA Forum, θα αναλυθεί μαζί με έμπειρους Αμερικανούς εκπροσώπους της αγοράς, όλο το εύρος της βιομηχανίας Τροφίμων & Ποτών, με κύριο άξονα τον μέσο Αμερικανό καταναλωτή και τον «πόλεμο» των drones η αλλιώς 30’air-delivery.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου