Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2019

χρυσούλα στεφανάκη βιογραφικό

Το πλοίο είχε ξεκινήσε από το Hammeerfest της Νορβηγίας και κατέληξε στο Boryeong της Νότιας Κορέας μετά από ένα ταξίδι που διήρκησε 6,5 ημέρες.


βλαβες πλυντηριων πιατων

ασφαλειες ραγας τιμες

χρυσούλα στεφανάκη βιογραφικό

Το Christophe de Margerie είχε μέση ταχύτητα 14 κόμβους (περίπου 28 χλμ. / Ώρα) και αναγκάστηκε να περάσει και μέσα από πάγους πάχους 1,2 μέτρων.


Christophe de Margerie


Κατασκευάστηκε για το SCF Group προκειμένου να παρέχει καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους μεταφορά υγροποιημένου φυσικού αέριου στις δύσκολες συνθήκες πάγου που επικρατούν στην Αρκτικό Ωκεανό. Τέθηκε σε λειτουργία από την στις 27 Μαρτίου 2017, αφού ολοκλήρωσε επιτυχώς τις θαλάσσιες δοκιμές του στον πάγο.


Το πλοίο πήρε το όνομά του από τον Christophe de Margerie, τον πρώην Διευθύνοντα Σύμβουλο της Total, ο οποίος είχε διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην ανάπτυξη επενδυτικών αποφάσεων και τεχνολογικής βάσης για το έργο Yamal LNG.


Capture


(Πηγή: marinetraffic.com)


Το Christophe de Margerie, ανήκει στην κλάση ARC7, την υψηλότερη μεταξύ των ήδη υπαρχόντων εμπορικών πλοίων, ενώ μπορεί να πλέει αυτόνομα σε πάγο πάχους έως 2,1 μέτρα.


Η Βόρεια Θαλάσσια Διαδρομή


Η Βόρεια Θαλάσσια Διαδρομή επιτρέπει το πέρασμα από τον Ατλαντικό στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω της Βόρειας ακτής της Σιβηρίας. Η διάρκεια του ταξιδιού από την Κίνα στη Βόρεια Ευρώπη είναι 12 μέρες συντομότερη απ’ ότι η παραδοσιακή διαδρομή μέσω της διώρυγας του Σουέζ.


599d4a6cdda4c8d2358b4568


(Πηγή: RT)


Η κλιματική αλλαγή και το λιώσιμο των πάγων επιτρέπουν πλέον τον διάπλου της Βόρειας Θαλάσσιας Διαδρομής καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, με τη συνοδεία παγοθραυστικών.



χρυσούλα στεφανάκη βιογραφικό
χρυσούλα στεφανάκη βιογραφικό

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου