Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2019

εγω δεν ειμαι ποιητησ παπαζογλου

εγω δεν ειμαι ποιητησ παπαζογλου

Τα καταστήματα θα είναι επίσης ανοιχτά και τις δύο επόμενες Κυριακές, 24 και 31 Δεκεμβρίου.


εξεταση καρκινου πνευμονα

Σημειώνεται πως μοναδικές αργίες θα είναι τα Χριστούγεννα και η επομένη των Χριστουγέννων, δηλαδή η μεθεπόμενη Δευτέρα και Τρίτη.


Στη συνέχεια, από την Τετάρτη έως την Παρασκευή ο Εμπορικός Σύλλογος Αθηνών έχει προτείνει ωράριο λειτουργίας από τις 9:00 το πρωί έως τις 9:00 το βράδυ.


Το Σάββατο πριν την Πρωτοχρονιά, τα μαγαζιά αναμένεται να ανοίξουν στις 9:00 και θα κλείσουν στις 18:00, ενώ την Κυριακή που είναι η παραμονή Πρωτοχρονιάς, θα είναι ανοιχτά από τις 11:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα.



εγω δεν ειμαι ποιητησ παπαζογλου
εγω δεν ειμαι ποιητησ παπαζογλου
ελαιοχρωματιστες τεχνοτροπιες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου